Noul lider spiritual: Marius!! :)

16711770_1348462921876473_6539039952234389753_n”Bună,
Numele meu este Marius Papară, sunt în clasa a XI-a , la profilul științe sociale din cadrul Colegiului Național „Roman-Vodă”.
Fac parte din Asociația „Mușatinii” de aproximativ trei ani și , da , pot spune că este o experiență care mi-a schimbat viața la 180°.
În prezent, sunt coordonatorul a trei grupuri din cadrul Asociației Mușatinii și am efectuat numeroase ore de voluntariat, de la voluntariatul cu cei mici din centrele de zi, până la săpăturile arheologice, taberele dedicate situațiilor de urgență și multe, multe altele!!
Sunt o persoană dedicată, cu standarde ridicate, ce tinde spre perfecționism. Pot spune că dăruirea și pasiunea pe care o investesc în fiecare oră de voluntariat sunt cele care-mi aduc bucuria și fericirea.
În altă ordine de idei, obiectivul acestui semestru este dezvoltarea personală a tinerilor Mușatini. Cineva spunea : „Toți vorbim de frică de-ntuneric , când de fapt , nouă ne este frică de lumină”. Dorim de la tineri să-și depășească zona de confort prin activități și conferințe mai puțin formale la care vor participa traineri din cele mai diverse domenii.
Mă bucur să-i am alături pe cei 100 de voluntari frumoși cu care voi încerca să schimbăm un pic în bine lumea în care trăim!
Vă mulțumesc pentru încrederea acordată și sper să nu vă dezamăgesc!”

– la Asociaţia „Muşatinii” Roman.

Lasă un răspuns

