Felicitări, MIruna!!

Felicitări, MIruna!!

Miruna, proaspăta absolventă a Colegiul Național ”Roman-Vodă”: ”Cei 4 ani de liceu au zburat ca gândul ,însă cele mai frumoase momente și prietenii au venit odată cu implicarea mea in activități de voluntariat!

Cred cu tărie că dacă nu faceam această alegere în clasa a IX-a, eram cu totul altă persoană si nu îmi dezvoltam anumite abilități pe care nici nu știam ca le am!

4 ani frumoși, plini de zâmbetele copiilor și ale bunicilor pe care am reușit să le aducem pe chipurile lor, 4 ani plini de tabere si călătorii pe munți,în care mi-am depășit limitele și asteptarile.

Diversitatea activităților la care am participat m-au determinat sa ajung aici și sa fiu recunoscătoare pentru tot ce am trăit până acum!

Mulțumim domnului profesor pentru toate ușile deschise, sfaturile oferite, dar și amintirile de neuitat pe care noi,voluntarii, ni le-am creat în cele mai inedite locuri, acolo unde este cel mai frumos! ❤

Mulțumim, Miruna, pentru tot ceea ce ai făcut pentru comunitate și îți dorim mult succes în tot ceea ce faci!

#voluntariat#tineri#viitor#destine#comunitate#împreună

Lasă un comentariu

Sunt Emily

Welcome to Nook, my cozy corner of the internet dedicated to all things homemade and delightful. Here, I invite you to join me on a journey of creativity, craftsmanship, and all things handmade with a touch of love. Let's get crafty!

Hai să ne conectăm